GaiaZOO in transformatie: een reis naar een nieuwe dierentuinervaring

De meest geliefde dierentuin van Nederland zocht een nieuwe online jas. Een die paste bij de nieuwe richting en de nieuwe branding.

GaiaZOO had behoefte aan een compleet nieuwe website die het verhaal van de dierentuin vertelt, bezoekers enthousiast maakt en hen moeiteloos door het park en de verschillende activiteiten leidt.

Naast de beleving in het park moeten bezoekers ook online betoverd en geïnspireerd worden. Het is een verlengstuk van het dierentuinbezoek.

Visual van het IMMX logo - met een X en het gaiazoo logo

Een boeiende en intuïtieve website

In de nauwe samenwerking met GaiaZOO hebben we een diepgaand begrip ontwikkeld voor hun waarden en doelen, maar ook hun unieke karakter, de diverse dierenpopulatie en hun betrokkenheid bij natuurbescherming.

Vervolgens hebben we een fris en modern ontwerp-concept gerealiseerd dat al die informatie en de schoonheid van GaiaZoo weerspiegelt. We hebben de website voorzien van intuïtieve navigatie, interactieve elementen en rijke visuele content om bezoekers te betrekken en hun interesse te wekken.

Daarnaast hebben we gezorgd voor een gebruiksvriendelijke interface die eenvoudig toegang biedt tot alle belangrijke informatie, zoals openingstijden, evenementen en educatieve programma’s.

Mockup van een iphone met de website van

Betoverend online

Het resultaat is een website die de unieke sfeer en missie van GaiaZOO op een unieke en indrukwekkende manier weerspiegelt.

De gebruiksvriendelijke navigatie biedt bezoekers een ervaring die hen uitnodigt om het park verder te verpakken en meer te leren over de inspanningen op het gebied van natuurbehoud.

Daarnaast draagt de website bij aan hogere bezoekersaantallen en een grotere betrokkenheid bij GaiaZOO.

Blijf ontdekken.

Blijf ontdekken.