Scheers: Hier moet je zijn

Payoff Image Scroll Indicator

De normaalste zaak van het Zuiden

tags:

Werken bij de normaalste zaak van het Zuiden – wie wil dat nou niet? Scheers Groep zoekt continu naar financiële professionals. Maar dat is zo makkelijk nog niet. Met een gerichte arbeidsmarktaanpak zorgden wij ervoor dat de juiste professionals weten: hier moet je zijn.

Hoe wil je overkomen op potentiële kandidaten? Daarvoor stelden we een Employer Value Proposition (EVP) op. Samen met Scheers bekeken we wat nu de situatie is. Afstudeerders worden vaak aangetrokken door de mooie kansen die grote bedrijven bieden. Ze starten hun carrière vol enthousiasme en doen in korte tijd veel waardevolle ervaring op. Na verloop van tijd ontdekken sommigen dat ze op zoek zijn naar een werkomgeving die beter past bij hun persoonlijke behoeften en balans tussen werk en privé.

Hun passie voor het accountancyvak blijft onverminderd groot, maar ze realiseren zich dat de cultuur waarin ze werken een grote rol speelt in hun werkplezier en duurzame inzetbaarheid. Daarnaast missen ze vaak het sparren met de klant. De mogelijkheid om een klant echt te helpen. Eigenlijk hetgeen waar hun vak om draait. Het supporten van ambities.

Maar waarom het vak verlaten als er een partij is waar je gewoon goed je vak mag uitvoeren, kunt doorgroeien zonder haantjesgedrag en waar overwerken soms nodig is, maar geen standaard? Een plek waar je carrière kunt maken, zonder jezelf daarvoor op te offeren. Geen poespas, gewoon accountancy. Daarom is Scheers Groep de normaalste zaak van het Zuiden.

Geen poespas

Het verhaal

Met dit verhaal voeren we campagnes voor de verschillende functies, in de vorm van video’s, banners en advertenties. Die allemaal in lijn liggen met de kernboodschap. Potentiële kandidaten worden via verschillende kanalen getarget zoals sociale media en Google. Ook via Personal Branding gaan we dit uitbreiden. Op de werken-bij-website komen de video’s, vacatures en verhalen allemaal samen.

Een constante instroom van sterke kandidaten weet de weg naar Scheers te vinden. Met wekelijkse optimalisaties blijven we samen de campagnes scherp en effectief houden.

Resultaat

"Deze vak-idioten werkten aan deze Scheers case. Meer weten, even Roel contacten"

Of benader ons via
een van de andere kanalen:

En nu dan graag concreet...

Cases

Bedankt voor je bericht

Wij hebben je bericht in goede orde ontvangen en komen indien nodig spoedig met een reactie.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief