Een nieuwe dierentuinervaring
Een betoverende mix van dieren en technology
tags:
- Copywriting, Data en analytics, Design, Digitale strategie, Gaiazoo, UX Design, Webdevelopment, Zoekmachinemarketing (SEO/SEA)
De meest geliefde dierentuin van Nederland zocht een nieuwe online jas. Een die paste bij de nieuwe richting en de nieuwe branding. GaiaZOO had behoefte aan een compleet nieuwe website die het verhaal van de dierentuin vertelt, bezoekers enthousiast maakt en hen moeiteloos door het park en de verschillende activiteiten leidt. Naast de beleving in het park moeten bezoekers ook online betoverd en geïnspireerd worden. Het is een verlengstuk van het dierentuinbezoek.
Een boeiende en intuïtieve website
Betoverend online
Het resultaat is een website die de unieke sfeer en missie van GaiaZOO op een unieke en indrukwekkende manier weerspiegelt. De gebruiksvriendelijke navigatie nodigt bezoekers uit om het park verder te verkennen en meer te leren over de inspanningen op het gebied van natuurbehoud.
Daarnaast draagt de website bij aan hogere bezoekersaantallen en een grotere betrokkenheid bij GaiaZOO.