Geen bla bla. Wel boem.

Payoff Image Scroll Indicator

Hoe we personal branding naar een hoger niveau tillen voor Arjan Elbers

tags:

Arjan Elbers is een bekend gezicht in de wereld van recruitment en arbeidsmarktontwikkeling. Spreker, schrijver, strateeg en altijd met een flinke dosis energie en humor. Zijn missie: de arbeidsmarkt wakker schudden en organisaties inspireren om anders naar arbeid te kijken.

 

De vraag aan IMMX?

Een heldere personal brandingstrategie, met een sterke positionering en visuele identiteit die zijn vakmanschap, creativiteit en plezier perfect vertaalt.

We begonnen met het neerzetten van een onderscheidende merkidentiteit:

1. Een scherpe positionering die laat zien waar Arjan voor staat: energie, kennis en humor, verpakt in een strategisch sterk verhaal.

2. Een visuele identiteit met een krachtig logo, opvallend kleurenpalet en stijl die bij elk kanaal werkt. Van keynote slides tot LinkedIn.

3. Een consistent merkverhaal dat zich doorvertaalt in alle uitingen. Inspirerend en prikkelend.

Het merk Arjan Elbers moest niet alleen goed klinken, maar ook goed zichtbaar zijn. Daarom ontwikkelden we een nieuwe website die zijn diensten overzichtelijk presenteert, de nieuwe huisstijl volledig doorvoert en dient als verzamelplek voor zijn blogs, talks en boeken.

Daarnaast hebben we de personal brandingstrategie vertaald naar LinkedIn-content die zijn thought leadership versterkt en zichtbaarheid vergroot. Zo ontstaat een consistente lijn in alles wat hij doet. Of dat nu een lezing is, een blog, of de promotie van zijn nieuwste boek. Ook zorgden we ervoor dat zijn boeken via diverse kanalen volop gepromoot werden.

Wat we hebben gedaan

Boem!

Het resultaat? Een merk dat klopt, in beeld én verhaal. Arjan staat sterker gepositioneerd als expert in recruitment en arbeidsmarktcommunicatie, met een uitstraling die past bij zijn unieke mix van inhoud, humor en energie.

"Deze vak-idioten werkten aan deze case. Meer weten, even Noortje contacten"

Of benader ons via
een van de andere kanalen:

En nu dan graag concreet...

Cases

Bedankt voor je bericht

Wij hebben je bericht in goede orde ontvangen en komen indien nodig spoedig met een reactie.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief